12 oktober 2010

Svimmarn.

Efter gfesten när jag hade simglasögon på mig blev jag kallad "Simmarn".
Nu kan vi döpa om mig till "Svimmarn".

Ska försöka fatta mig kort.
Vaknade inatt kl 2, hade världens värk så jag pratade med sjukrådgivningen och blev tillsagd att ta 2 citodon.

När jag vaknade imorse klev jag upp rätt snabbt ur sängen, gick till köket för att bre en macka till Robin. Jag kände att jag mådde lite illa och att jag var yr. Plötsligt ramlade jag ihop nedanför kylen. Robin hörde en duns (han var på nedervåningen) men trodde inte det var något allvarligt. När jag tog mig upp och förstod att något var fel så ropade jag på robin och bad han "komma upp nu". Han trodde självklart att det inte var någon brådska så han sa ungefär "kommer snart".
När han kom upp hade jag svimmat igen, utanför toan.
Även att jag låg på mage i en konstig ställning med, men det är bara en parantes.

Åkte iaf in på akuten sen och dom antog att det var mitt låga blodtryck (har det i vanliga fall) kombinerat med citodon (som kan göra så man får lägre blodtryck än vanligt) som var felet. Fick iaf åka hem sen och vila, och det är så min dag har varit.

Min baby kom hem till mig sen så jag slapp vara ensam, du är guld värd Robin!
Nu ska jag vila vidare.
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar