13 oktober 2010

Onsdagkväll.


Klockan är snart 22, det innebär kungarna av tylösand.
Helt nice.

Tidigare ikväll följde jag med Malin för hon skulle tatuera sig.
Resultatet blev jättefint. Hon skrev in 3 bokstäver och gjorde 3 stjärnor i nacken, superfint! och tatueraren konstaterade även att min behöver fyllas i lite. Man var tydligen väldigt försiktig när man tatuerade på handleden så därför kunde det lätt bli sådär, och det var inte samma tatuerare som jag hade så han kunde inte fylla på direkt. Men det blir någon dag snart iaf, de tog tydligen bara några sekunder.

Nu sitter jag bänkad vid tv:n. Har ätit lite äppelpaj, men fick inte alls i mig allt mamma hällde upp tallriken, det var typ en pappa-portion x2. Men hon vill att jag ska äta, de vill jag med. Men det är svårt.

Långt och halvtråkigt inlägg utan egna bilder, men så går det när man sitter vid pappas dator som jag inte har mina bilder på och när kameran är hemma hos robin. Men en söt liten koala från datorn får duga
Förresten kommer Robin hit om 1 timme, längtar! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar