17 oktober 2010

Haha Cecilia!

Roligaste kommentaren i världshistorien:

"Lill puppan!!!!

Vart ska jag börja............
Länge sen jag kommenterade nu. SÅ DAX sa flax...
Tråkigt med operation, hoppas mår bättre. Det kommer du säkert att göra... efter att varit sjuk gång på gång... Fy bubblan. Har hört att det inte är så kul att operera bort halsmandlarna....bla bla bla... min historia är ganksa lång haha så vi får ta den "live" istället. ;)
Jobbigt att hinna allt på HEEELA 38 min...(men hann ÄNDÅ blogga lite, samtidigt var det jäkligt smart att komma på att duscha hos honom...) ;) hihi. Flitig du!!! HOHO

Så roligt när du skriver vad du hatar te x, bita på naglar, logga ut utan hejdå, att olof palme är död, sverigedemokraterna är i riksdagen, folk hostar i händerna, kungen lever, katter går på kattlådan istället för toa, hatar vissa personer, ja tom mer än en ;).

Nu frågar jag vart fansiken är kärlekslistan.
Låt inte bitterfittan bita tagi dig i ett nafs...;) hahahahahaha

God natt "simmarn som svimma"...
GOOD LUCK



HHAHAH"

Svar: Hahah du är för rolig, och det är inte alls kul att operera bort halsmandlarna.
Och i skrivande stund är jag som smartast, vissa ideér bara slår mig pang tjong! Hahahaha.
Ska snart ta och hitta på några saker jag hatar igen, någon kärlekslista finns det inte nu. Har bara plats nummer 1 och där står ju Robin inristad, men får se om några fler kandidater kommer till, isåfall lovar jag att säga till!
Fortsätt kommentera, men gärna lite oftare. Du gör ju min dag! :')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar