27 oktober 2010

fyndish!

Det är lite knackig uppdatering känner jag, men det får man ta ibland.
Är sjukt trött, praktiken tar kål på min kropp. Man går, bär, springer runt hela dagarna, får jätteont i knäna, men samtidigt är det roligt med. Är på ett café för er som inte fattat det än.

2 dagar kvar nu bara, vill bara sluta och få lov så man kan ta det lugnt.
Förresten! Igår var jag in på Hm och kollade läget, då hittade jag ett par jeans för 99 kr,
provade 2 par men bestämde mig för att bara köpa det ena paret. Sjukt snygga stuprör som satt som en smäck för 99 kr, ordinarie pris med. Så idag tänkte jag "wtf?" hur ofta händer det att man får ett par grymt snygga jeans för 99? Så jag köpte ett par ljusare med. Så helt plötsligt är man 2 jeans rikare, g-rymt.

Nu ska jag kika vidare på datan en sväng, sen drar jag och hämtar min sötnos på bussen, helt fint. Sen när vi kommer hem ska vi sova dirr, för inatt sov jag ca 3.5 timme, helt sjukt lite. Menmen.

Justja! Har börjat kollat på "the last song" Gud vilken fin film.
Har kollat knappt halva,men ska se klart imorn eller så.
Puss godnatt.

2 kommentarer:

  1. Har du sett "The Notebook" ? Du måste! Får låna den av mig. Fast just nu är den njutånger så sno den där. Om den är osedd dvs :)

    SvaraRadera
  2. Jag tror jag har sett den, men jag är inte säker.
    Men jag tycker det är så sorgligt med såna där filmer, haha :)

    SvaraRadera