14 november 2009

Störda tjejer.

Jag och Julia är nog rätt sjuka ändå.
Hon kom hit igårkväll och vi kollade på idol.
Efter det hade vi tråkigt, men kom på att vi skulle göra en liten dansfilm.

Sagt och gjort, dock funkade det inte att lägga över den på datorn just då, så inget youtube än sålänge, haha.
Senare på kvällen/natten gick vi ut och la oss i den lilla snön som finns (på en åker) och pratade om livet.

Helt amazing är vi.

Somnade och nu har jag varit vaken i typ 20 min.
Julia har dragit. Och jag har astråkigt, fast jag samtidigt inte orkar göra nånting alls justnu.
Helt sugen på godis också, och jag har inte ens ätit frukost.
Intressant inlägg, haha.

a

2 kommentarer:

  1. hehe dom ska förvänta sig some crazy bänänä;)


    julligullan

    SvaraRadera
  2. FANÅÅÅ gullijullan ;D

    SvaraRadera