26 november 2009

ambitions.

Shashaaa brushooor. ehe.

Idrott stod först på schemat idag. Stationer och sen avslappning.
Kunde inte vara tyst eller seriös på avslappningen, inte
maria heller, kul iaf.
Sen svenska, vi ritade till våran julkalender vi ska ha.
Sen var de håltimme(ar) i 3 timmar som varje torsdag.
Jag & Märii drog ner på stan och åt Tacopaj på Jambo. Grymt!
Sen en sväng på stan, sen tillbaka till skolan för sista lektionen.

Slutade 4, kom hem efter 5.
Åt asgod mat med hela familjen, sen vilade jag och nu sitter jag här.
Har skickat in engelskan, och det känns grymt. Även fast den vart jättedålig, men skönt att man är "klar" (även om jag kanske får göra om den)



Borde spela gitarr nu så jag kan läxan, borde städa rummet, borde läsa svenskabok osv.
Men det finns bara två ord; ORKAR INTE.

Sådärja.
Lång inlägg och allt,



hehehehejdå!




& mitt hår är långt.

1 kommentar: