8 november 2009

Jobbbigaaafolk.

Kom på en sak nyss då jag städade min garderob.
Det spelar ingen roll vilken storlek man har tycker jag.
Men att trycka på sig ett klädesplagg som egentligen är för litet " för storlekens skull" är ju helt sjukt, sen gå runt att säga liksom jag har storlek S när man egentligen kanske har M.
De är bara onödigt.
Antingen står man för sin storlek, eller köper ett plagg i rätt storlek och sen klipper bort lappen.
Hur svårt kan det vara? Har jag inte rätt?

Förresten om man skäms eller så är det faktiskt kanske på tiden att ta tag i saken?!

Och jag syftar inte på någon speciell.

3 kommentarer:

  1. svar; hihih, ja.. visst är jag väl duktig? :D din förtjänst!

    du har helt rätt i det du skrev, storlekar varierar ju! beror ju på om man vill ha lite längre & större eller kort & tajt!
    spela roll på storleken när det enda som är, är att det ska se snyggt ut! :)

    SvaraRadera
  2. duktig agnes som städar :D
    jag som kille vill bara ha stora kläder de är ju snusk med försmåa, men vi alla är ju olika :P

    SvaraRadera
  3. Ja precis Maria!
    Haha tack Martiin!
    Ja de är bra :}

    SvaraRadera