25 november 2009

sitting here alone

Hej hej hej.
Slutade 11.30 idag, för vi hade inget att göra på filmen.
Men jag stannade ju kvar på skolan till kl 14 för jag Linnea & Tove skulle ju fika, Så vi fikade och chillade på stan.
Kom hem 17.15 typ, lite komiskt att att man slutade 11.30, men kom hem 17.15. aja.


Nu ska jag sova en stund, kl 19.30 ska jag & Fridis
plugga engelska. Göra klart våran bokgrej, och det ska vi verkligen! Haha.

Även att min skolkatalog inte kommit,
men alla andras.
och mammut säger att den är beställd.

3 kommentarer:

  1. vi fick då våra skolkataloger för ca 50 år sedan. SUG PÅ DEN.

    SvaraRadera
  2. fult att ''den'' kom typ tjugo
    rader nedanför. ja, jag gillar
    att överdriva med siffror om du undrade.

    SvaraRadera
  3. Men jaahaaa, de hjälper inte att veta faktiskt.
    Min kommer ändå inte ! :(
    Märker de, överdrivarN

    SvaraRadera