23 november 2009

Knocking on heavens door

Vek tjej.
Sov typ 2 timmar, men så gåre när man har trevliga msnkonversationer.
Känn dig INTE skyldig elina.....

Har sovit gasnka mycket idag, så känner mig ganska piggelipigg idag.

Kan även säga att jag klev upp 6, tog 7bussen för att plugga med Frida.
Då kommer vi fram till att ingen av oss har pappret till det vi ska kunna, haha

fyfan vad dåliga vi är. Men nu har vi fixat det och ska fixa den här jävla uppgiften över msn.
Så imorn kommer den va inlämnad och helt amazing.


Nu ska jag äta varma mackizzzar för de tyckejjj ja ä gåååttt.
Häjdårårårårå.

4 kommentarer:

  1. Haha, "amazing" får vi allt se.

    SvaraRadera
  2. Hahah, vettefan varför jag skrev sådär. ;o

    SvaraRadera
  3. känner mig inte skyldig!

    och en länk och allt,
    känner mig hedrad.

    mjauuu

    SvaraRadera
  4. Ja precis!
    Haha , helt snällt av mig
    (Y).

    SvaraRadera