27 november 2009

Glädjetårar.

Hittade ett brev som låg och skräpade.
Från min kära vän
Margret.
Måste dock ta bort 3 stycken namn, men vi ersätter dom med kalle pelle och olle.


"hej Anes Jag vill järna kåma till dej för vi träfas ju nestan aldrig för Olle och Pelleoch Kalle. och jag kåm i håg när vi hade hemlisar åm Olle och Pelle. och jag tyker att vi dorde träfas i smyg. äfter skolan på fotpålsplan i bland helsningar från bin kompis margret
p.s snälla visa inte nån brevet är du snäl d.s "

Dom 3 roligaste sakerna med brevet;


1. Att hon stavar fel på mitt namn.
2. Att hon skriver "C" åt fel håll


3. Att hon blandar ihop "d" med "b"

I just love it!

3 kommentarer:

  1. haha, tur att jag inte var medverkande i det där brevet!
    jag ska nog leta fram våra koder ja!

    SvaraRadera
  2. Ja, snälla! Haha :D

    SvaraRadera
  3. leta fram vårt pippibrev ! :)
    antar att ja är någon av personerna i brevet, men äh

    SvaraRadera