7 november 2009

bloggtjejen.

Mössfredagen vart ju misslyckad.
Världens tråkigaste klass (es08c) tog inte saken på allvar. Tror 12 st (bäst)

hade mössa, och 14 (dåligafolk) som inte hade. Kul iaf att några hade.

Har iaf varit på folkan ikväll och kollat på lite band som spelade.
Hade bra sällskap; Frida, Felix & Julia från början, sen kom det fler. :)

Nu har jag just läst igenom alla bloggar jag följer som är 28 st som jag har på favoriter, sen kanske 5 till. Nörden själv. Och jag tänkte även skriva upp saker som är skitjobbiga med bloggar;
' När man särskriver såklart.
' När man skriver sånt här t.ex. " ^^, :), ;), (A), " i meningarna.
(De är okej att göra kanske några smajlgubbar per inlägg, men inte överdrivet mycket.)
' När man inte har några bilder alls.
' När man uppdaterar jättelite.

Såg att inlägget blev lite stört, men whatever justnu.
hejdå.


4 kommentarer:

  1. Vi är bäst! Och jag känner att min blogg är lite lyckad ändå ;D

    SvaraRadera
  2. Ja de är den Frida, somfan! ;D
    Martin; JAo!

    SvaraRadera