29 oktober 2013

Tisdag

HEEEEEEEEEJ,

Har haft fullt upp sen sist, Amanda var hemma i helgen så i torsdags var jag med henne sen  har varit på selma spa med Robin och hans föräldrar. På fredagen åkte vi bil i 5 timmar, sen när vi kom fram hade jag en djuprengörande ansiktsbehandling på 50 min, det var SÅÅÅ himla skönt. Robin hade en sportmassage 25 min. Efter de chillade vi och under kvällen var vi på vinprovning och sen åt vi tapas till middag.

På lördagen åt vi en supergod frukost och sen chillade vi på hotellet innan det var lunch kl 12 sen såg vi en fantastisk föreläsning av Anders Ohlsson, han är handikappad och berättade om sin resa. Det var så himla rörande och intressant. Efter det bytte vi om till badkläder och morgonrockar och gick ner till spaavdelningen och tog en öl och badade lite. På kvällen var det 3 rättersmiddag och den var också jättegod, efter middagen drack vi lite drinkar och satt och pratade med alla andra som var där med oss.

På söndagen var det dags för hemfärd, Robin åkte med någon till Uppsala för han hade match där. När jag kom hem bakade jag en kaka och gick till buggen. Dansade och sen följde hela gänget (malin, pw, erik, mamma pappa amanda) och fikade. Familjen stannade lite längre och myste. Jättekul!

Igår och idag har jag jobbat. Nu sitter jag och virkar och kollar på montazamis med vänner, Kicken och Kicki som är gäster är ju jättetråkiga. Hoppas på roligare gäster nästa gång.

Imorn jobbar jag 7.16,15 och sen ska jag va med Julie, det är verkligen efterlängtat.
PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar