20 oktober 2013

Söndag

Sen senaste inlägget har det gått så himla snabbt så jag har inte hunnit med...

Torsdagen började med ett himla sorgligt besked då en kollega och vän hittats död i sin lägenhet på onsdagskvällen, så himla tråkigt. Vi kommer sakna dig så mycket.

Dagen rullade på långsamt och efter jobbet åkte jag hem till Enis och firade mamma tillsammans med Malin, Magnus och Robin. Mamma blev glad för presenterna och vi fick god fika.

Fredagen jobbade jag endast 4 timmar som gick supersnabbt.
Efter jobbet åkte jag direkt hem till min darling som fortfarande sov och gosade ner mig i sängen med han tills vi klev upp och åkte en sväng på stan.
Vi beställde mat som vi åt tillsammans hemma och sen åkte vi till enis för fest hos PW med järngänget. Jättetrevlig, rolig och spårad kan man sammanfatta kvällen som.

Igår klev jag upp kring 9.30 och plockade ihop hemma och sen mötte jag min pingla Åkvist som kom med tåget kl 11 från söderhamn. Vi hade verkligen en heldag som innehöll det mesta: stan, fika, cykelturer, chill, innebandykik, middag (korv med bröd haha) och en massa prat. På kvällen kom mami och papi en sväng och när dom åkte hade jag och robin en riktig chillkväll med tvkik och serietittande. Den enda ansträngningen vi gjorde var att skjutsa hem hans föräldrar på natten. :)

Idag klev jag upp 12.30 (sååå skönt att inte behöva ställa klockan) och sen tog jag och Cissan en prommis i det fina höstvädret. Vi gick på köpmanberget och satt där länge och pratade, sen gick vi till waynes och tog en varmchoklad, jättemysigt! Jag tog även lite kort som kommer upp här nångång, just nu orkar jag inte föra över dom från kameran.

Efter det var det en paus hemma innan buggen började kl 18,15
Idag var det så himla roligt, vi dansade mest fritt och gick igenom sånt vi redan lärt oss så allt sitter. Robin var med också och det märktes inte ens att han inte varit där på 3gånger, så duktig.

Nu ska jag duscha och hoppa i säng för imorn är det en ny vecka igen.
Jag jobbar som tur är bara 4 dagar för sen åker jag, robin och hans föräldrar på selma lagerlöf spa över helgen, det ska bli så himla mysigt och verkligen en upplevelse!

Nää.. duschen var det ja.
HÖRS HÄJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar