8 oktober 2013

Starting over

Hejsan igen.
Nu har jag bestämt mig för att köra stenhårt här igen.
Bloggade senast 17 juni och sen dess har mycket hänt.
Det har varit midsommar, gyllene tider, semester, rättvik, födelsedagar, fester och allt som hör till sommaren vilket har lett till väldigt lite blogghäng från min sida. Men jag kan alltid bli bättre.

Nu ska jag kika på hollywoodfruar på tv3play (3an är så dålig här) och chilla. 
Först ska jag bara hänga tvätten som precis blir klar nu snart.
Jag och min käraste har flyttat förresten, till en jättefin och mycket större lägenhet. Vi triv såå bra även om vi inte kommit i ordning helt och hållet än. Tänkte lägga upp lite bilder på lägenheten här snart så min kära syster kan kika in eftersom de dröjer ett tag innan hon kommer hem och kan se. 

Här är en bild på mig och min älskade sen midsommar. Love you





1 kommentar: