9 oktober 2013

Onsdag

Idag har jag varit så äckligt trött hela dagen. Jobbet gick hyffsat då tiden gick ganska snabbt.
Efter jobbet fikade jag och mamsen och sen åkte vi och köpte en soffa till mig och robin som pappa och mikael ska hämta till mig imorn. Den är skitstor och har två divaner så det kommer bli sååå bra tror jag.
Imorn jobbar jag som vanligt och efter de ska jag och mami åka hem till Boda och laga lasagne och sen sover jag kvar där. Det var ett tag sen jag sov "hemma" så det blir mysigt, och jag kan sova 30 min längre på fredag. SKÖNT.

Snart är det fredag och helg, jag slutar kl 12,15 och då ska jag hem och göra ett ryck i lägenheten med robin. Jag har bestämt att allt ska vara klart här innan vi lägger oss så man bara kan njuta av våran härliga lägenhet och inte behöva tänka på alla smågrejer som ligger överallt utom där dom ska vara.

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova, gudomligt.

Bild sen midsommar på bästa Lantzlaget, Mandis saknas ju men det är nästan fulltaligt (plus våra inhyrda, Linnea och Bärgarn)



1 kommentar: