15 oktober 2013

hehehe

Klassiker att jag ska börja sköta mig på bloggen och ballar ur efter 2 dagar.
Dagarna går mest åt att jobba, virka och sova. Hinner bara hem och ska sova sen går det runt runt sådär.
Har hunnit med häng i enånger, fotbollsfest och bugg i helgen. Riktigt fint, det enda man kan klaga på är att tiden går så snabbt på helgerna.

Imorn är jag ledig, då ska jag dona i lägenheten, har köpt en spegel som vi ska packa upp och så. På kvällen kommer min kära svärmor hit och hälsar på så det blir mysigt.

Nu ska jag chilla lite, skicka iväg robin på hemköp, ta fram virkningen och sen ska vi se serien orange is the new black, som jag började på igår. Den är helt galet bra men tyvärr så finns det bara en säsong ännu. 

Idag har det varit en bra dag på många plan men också en tråkig dag då vi har förlorat en av dom snällaste och finaste personerna som fanns på jorden, hon är nu uppe i himlen och har det förhoppningsvis mycket bättre än hon haft de senaste veckorna, vila i frid kära du, du kommer lämna stor tomhet efter dig.

2 kommentarer:

  1. fina Agnes som tänker på alla omkring sig <3

    SvaraRadera
  2. Du har ett stort hjärta min kära syster!<3

    SvaraRadera