21 oktober 2013

Måndag

Idag har jag jobbat 11-20.15. Dagen rullade på rätt bra och det var faktiskt ganska roligt på jobbet.
Jag hann virka 6 st lappar till mitt evighetsöverkast så jag är nöjd. Ska bara göra typ 100 till så är det klart, haha.

Nu har jag min ensamkväll nr 1 denna vecka, robin är på träning och jag myser på här hemma.
Jag funderar även på om jag ska ta steget och lägga över en massa bilder från telefonen på datorn och sen uppdatera den, sånt som är hemskt tråkigt men väldigt behövligt. Den är så seg och minnet på den är fullt så det är väl dags antar jag.

Här kommer lite bilder från min och Cissans prommis igår (som känns i benhinnorna idag) och även mina "lägenhetsbilder" haha. Det är så småstökigt här så jag tog typ 3 lite småroliga detaljbilder. Amanda kommer ändå på torsdag (äntligen) så hon får vänta till dess innan hon får smygkika här.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar