16 december 2010

Torsdag

Hejhejhej.
Hade sovmorgon till 10.20 idag, grymt skönt!
Åkte bil till skolan och hade 2 lektioner. Efter skolan fotade jag.
Det vart jättefina bilder!
Kom hem 18.30 och hade panik för tiden gick så snabbt. Jag skulle hinna plugga in ett 8sidors prov och robin skulle komma 21. Men det slutade med att Robin inte kom och jag bestämde mig för att inte göra provet imorn.
Men jag tänker göra det innan jullovet ändå, på måndag på min håltimme.
Och eftersom jag hade så ont i magen och huvudet är det ändå anledningen till att jag inte fick in något i min sega skalle.

För övrigt är läget inom kontroll.
Har bakat en kaka till gko:n som ska ut om 1 min. En enkel sockerkaka blev det, men det får duga.
Imorn när dom andra gör prov ska jag redigera lite bilder tänkte jag, så jag iaf gör någon nytta.
Ni som tycker något om mitt prov, att jag skiter i det och gör det en annan dag och så, säger jag bara såhär till: Ni ska skita i vad jag gör och jag har aldrig flyttat på ett prov annars, och jag hade ändå en anledning till att jag inte gjorde det.

Tack för idag, slut för idag. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar