7 december 2010

Jag ringer på Fredag


Jag ringer på fredag.... så ses vi på lördag. (8)
Den sitter jag och diggar nu, haha sjuk man är.
men till det viktiga:

IDAG TOG ROBIN KÖRKORT!
GRATTIS ÄLSKLING!


Han hade uppskrivningen alltså, jag har inte haft så ont i magen på länge, satt och väntade på han medans han skrev.
Men det gick ju bra. Så vi har såklart glidit med saaben :)
Var till Helena och träffade världens sötaste kissemissar, Thom sov tyvärr men träffade ju han igår :)
sen åkte vi lite till och sen skjutsade han hem mig.

NU har jag äntligen gjort klart en sak jag inte kan skriva här (en julklapp) och nu har jag målat naglarna med ett jättefint nagellack jag fick av Maggan, som hon hade fått av Helena, haha! Jättefin färg tycker jag iaf.
Nu ska jag plugga lite. Ha det fint!
Puss.
hoppsan, råkade lägga upp samma bild igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar