21 december 2010

Pack up


Hej alla barn!
Idag var det en chill dag. Eller den började ganska jobbigt med ett psykologiprov. Jag hade pluggat mycket men det gick ändå inte så bra. Skrev iaf 10 sidor, helt sjukt mycket man skulle svara på alltså.
Efter det hade jag gko och då orkade jag inte engagera mig så jag ritade typ, pratade med folk och spelade självklart mobilspel.
Slutade dagen med julmys med klassen. Vi bytte julklappar, och blev bjudna på riktig julmust (vasa), pepparkakor, godis (massa), mandariner och skumtomtar. Helt snällt av P-O. Efter skolan gick jag på stan och fixade klart nästan alla julklappar, har endast en kvar och jag vet vad jag ska köpa med. Så himla skönt!

PÅ kvällen kollade jag & Linnea på julkonsert sen gymmade vi med Juliet. Vi är grymma och har så roligt samtidigt, bäst!
Nu ska jag redigera klart lite bilder, sen kommer kanske Robin. Ska även försöka slå in lite julklappar. Puss på er fina som läser.
Bjussar på en knäpp bild på mig själv sen Malins fest med.
Och en grym låt --> PACK UP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar