20 december 2010

Måndag

Hade 1 lektion idag kl 10.
Arbetsmiljö och säkerhet. Efter de hade jag 2.5 timmars hål. Då hängde jag med Linnea. Vi chillade runt, åt, fixade biljetter till juldagen och såg 2ornas konsert med några fler. Efter de fick vi reda på att vi inte hade nutida konst så vi drog hem.
Fastnade några minuter i en kö strax innan iggesund, och sen gjorde vi en god gärning och var barnvakt åt sötaste sjuklingen Thom medan Helena fick handla.
Lillgubben hade feber, hosta och var allmänt tokförkyld, han hostade så han inte kunde andas så det var jätteläskigt.

Nu har jag varit hemma typ 1,5 timmar. Ska snart åka med bussen till Helena igen, hennes kille Lars fyller år så vi ska gratta han. Det kommer bli mysigt.
Nu ska jag åka iväg till bussen. Sen ska jag hem och plugga psykologi.... jättekul.
Puss&hejs.
ps. 2 dagar till jullov, 2 dagar 2 dagar!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar