18 december 2010

Lördag.

Jaha? Hade skrivit ett jättebra inlägg förr idag och nu såg jag att det var borta.
Får skriva igen då.

Igår var det fest & gfest.
Var på en jätterolig förfest på kristineberg och gick ner med Jullan kring 22.
Träffade Maggan och gick runt på stan lite, hehe.
På gfesten träffade vi fina människor och dansade loss!
Efter gfesten och pommes på möljen åkte vi hem med 2.20 bussen. Eller jag hoppade av hos mysigaste killen i världen och tillbringade natten där. Bäst!
Vaknade imorse och gosade lite med Thom innan jag åkte hem.

Sen har jag chillat och varit till Amanda & Niklas och ätit med familjen. Jättetrevligt och jättegod mat! Nu snart ska jag, Robin, Linnea och några till åka och se Daniel Adams-ray. Det kommer bli super och kameran följer med.
NU ska jag fixa mig.
Puss&Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar