16 december 2010

861

Inlägg nummer 861 ska bli ett positivt inlägg.

Saker som jag älskar justnu och vissa av dom älskar jag alltid.

När folk gör oväntade bra saker.
Äkta vänner.
Mina vänner.
Min pojkvän.
När Robin säger hur mycket han älskar mig. Känslan av att se att det är ärliga ord och att han verkligen menar det är alltid lika underbar.

Fina msn-konversationer.
Att jag Linnea & Julia umgås på gymmet och blandar nytta med nöje ;)
Att det är gfest på fredag.
Att jag ska se Daniel Adams-ray på lördag med robin b.la.
Att jag & Robin har 5 härliga månader tillsammans på lördag.
Att det snart är jul.
Att jag har världens bästa föräldrar och världens bästa syster.
All fin musik
Ljuslyktor
& allt med världens bästa Julia.

Finns flera saker mer men de där är de jag kommer på justnu.
Underbart!

4 kommentarer: