16 november 2010

Pepparpeppar ta i trä





3 färska bilder bjuder jag på, dom är fotade idag alltså.
Nu sitter jag här igen, ensam.
Pappa blev dålig efter maten, ont i magen och illamående. mamma likaså efter ett tag och tillsist fick amanda också ont i magen (dock väldigt lite) men hon blev trött osv. Så jag sitter i lobbyn nu och chillar lite. De är inte alls kul att det är såhär, så jag önskar verkligen att det blir bättre till imorn. Nu medans jag skriver biter myggor mig, de kliar sjukt mycket och man får världens bett. Men som tur är fanns nån spray som gör det lite bättre.

Justnu önskar jag att jag var hemma i Sverige i Robins famn. De skulle vara så mysigt och jag skulle nästan kunna offra ett finger för att få vara där nu.
Puss iaf. Håll tummarna för att vi blir friska.

Första bilden: Muhammed, apollos reseledare som stannar på hotellet hela veckan med oss. SÅ trevlig och gullig.
Sen en "birra"
Och fina pappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar