29 november 2010

Kors i taket.

Måndag.
Vaknade, skjutsade robin till bussen och bestämde mig för att inte åka till skolan.
Har så mycket saker att göra och jag orkar/gör inte sakerna efter skolan. Så jag tog en pluggdag.
Hade ändå inget jätteviktigt i skolan idag.
Nu har jag redan gjort 10 samhällsfrågor. Och snart ska jag göra klart dom andra 10. Sen ska jag även plugga inför prov och komma på en muntlig uppgift tills imorn. Har en liten tanke men vet inte alls hur jag ska utveckla den. Plus att jag måste rita klart en grej till våran adventskalender i klassen (fjantigt, men lite mysigt) så jag har saker att göra och det känns skönt att jag kommer få det mesta gjort idag så jag får lite lugn och ro och tid för annat någongång.
Appropå inget snöar det somfan ute.
Det öser ner och jag undrar när dethär ska sluta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar