5 november 2010

Fredag.


Jag & Amanda överraskade pappa, för han fyller år 21 november.
Vi hämtade han på jobbet, satte på han en ögonbindel, gav han en öl sen körde vi i cirklar så han tappade bort sig. Sen åkte vi till mammas jobb och hämtade henne, vidare till donken för ett litet stopp och sen mot slutstationen. Överraskningen var att han och mamma fick se småstadsliv live, och idag var sista föreställningen för iår. Det hade varit jättebra och han var så glad och tacksam. Är verkligen glad för det blev så lyckat.

medan dom var där träffade jag & Amanda Gitte.
Det var helt underbart, det var så kul att se henne igen. (En som vi inte träffat på 6år, känner henne genom att våran farbror var tillsammans med henne förr). Vi pratade och pratade i 2.5 timmar och tiden bara rann iväg. Jättekul!

Nu har jag varit hemma i typ 1 timme, och om 1 timme och 20 min (mitt i natten typ) kommer min älskling hit, han tar bussen hit för att sova med mig. Sötis!
Ska göra det jättemysigt med massa ljus och så tänkte jag.
Nu ska jag chilla vidare och hoppas att tiden går snabbt. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar