10 november 2010

Du är bäst nu, men du var bättre förr.

Onsdag, snart lördag.
Idag hade vi fika första timmen på skolan, för David har vunnit ett pris så vi firade han. Och vi firade inte lite heller.
2 skålar med gott och blandat, en asstor skål med bilar och bildäck
1 burk med kakor med choklad i, 1 pepparkaksburk med stora hjärta, 3 drickor, 2 cola en fanta, ballerina kladdkaka vanilj och bullar. Sjukt!

Sen hade vi foto, chillade mest och sen var de va arl kvar.
Slutade 13.30, drog och solade sen åkte jag hem. Nu har jag börjat packat, (slängt ner massa kläder, väljer vad jag ska ha sen), har även packat det mesta av min kära pappas väska. Snäll man är!

Halv 7 ungefär drar jag och firar Helena med Robin och hans familj. Sen ska jag hem och plugga i 1,5 timme innan Robin kommer.
Det är mycket nu, men snart drar jag.
Tokmycket snö idag förresten, det gillas inte. De är litelite mysigt men mest jobbigt, blött och kallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar