9 november 2010

Lilla lady.

Vaknade av en mardröm imorse. Det gjorde inte så mycket eftersom min älskling bredvid mig när jag vaknade. Det var kolsvart ute och i rummet så jag trodde klockan var typ 3.
Precis när jag ska somna om ringer klockan, det kan vara det värsta som finns.

Sjukt trött åkte vi iaf till skolan. Kommer fram och får reda på att jag inte hade någon lektion första timmen, sjukt tungt. Men duktig som jag är satte jag mig och pluggade lite.

Sen fortsatte skoldagen med GKO och svenska. Sen slutade jag 13,20.
Och efter skolan köpte jag en present till Helena, (robins syster) som fyller år imorn. Sen drog jag hem.

Och nu har jag plugggggggat. Har skrivit praktikrapport, författarpm (är dock inte klar) och håller på skriver lite psykologi nu. Känner mig faktiskt duktig. Kl tio i nio drar jag till baby och sover.

Daniel Adams-Ray – Lilla lady -bra låt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar