4 november 2010

idiot.

Jag blir så jävla less på vissa.
Såna som är kvar i det gamla och aldrig kan gå vidare.
Du är verkligen dum i huvudet, fatta att man inte kommer tillbaka till det som var förr.
Man kan förändras till det bättre, men det gör inte du.
Inse fakta och fatta att det inte funkar att leva i det förflutna.
GÅ VIDARE FÖR I HELVETE.

Fler idiotiska helvetes grejor.
Folk som går på krogen och kollar snett på nästan alla, bara för dom tror dom är så jävla överlägsen för dom är lite outstanding och t.ex. inte dricker. GUD, låt folk göra som dom vill.
Jag har själv valt att inte dricka innan jag var 18, men jag tyckte inte det var ett DUGG fel av dom som valde att inte vänta. Jag blir så less.

Slutligen, en grej som aldrig kommer försvinna.
När folk överdriver, hela hela tiden. När dom gör en stor jävla grej och säger saker som inte hänt, herregud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar