9 augusti 2010

you and your heart

Hallådär!
Drog in till stan, och gissa vad? Självaste Robban följde med, trodde han skulle träna, men det regnade ju. Och så alla inte tror jag är en toffel, jag frågade 4 stycken andra innan, men dom kunde inte. Handlade iaf en vit mössa och ett svart linne med knappar. Helt nöjd, men på onsdag ska jag och Fridis till stan så då ska jag se om jag hittar nåt mer!

Och nu påminde Fia mig att jag har fyllt år, och jag ska ju ha kalas för b-rudarna.
Men jag vet inte när jag ska ha de, de skulle va lämpligt att ha det kombinerat med en förfest typ, men det funkar inte någon dag nu framöver så får se hur det blir.
Men jobbigt ändå, att komma på vad man ska göra, passa in så alla kan, veta vilka man ska bjuda osv. Haha vilket öde. Men det löser sig som jag alltid säger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar