16 augusti 2010

älskade du.


Världens bästa Jullan skrev världens finaste text till mig, blev helt gråtfärdig och glad.
Såhär stod det iaf:

Till underbara agnes.

agnes

Nu har vi känt varandra i 8 år. Och du är lika bäst som alltid. Tänk första gången vi träffades, vem hade anat att vi skulle hänga ihop i vått och torrt. Vi är som jing och jang, bröderna fluff och.. OCH som brooke och payton.

Jag undrar vad jag egentligen skulle gjort utan dig. Vem hade funnits där för mig hela tiden?

Och alla sjuka grejjer vi gjort, och alla skratt vi fått genom åren och fåren.
Och när du stod där och väntade på mig när vi kom upp hit, det var helt grymt, gud vad jag hatade när vi åkte hem, tur att de fanns telefoner och att jag aldrig gav upp förrens nån svarade;)

Men de bästa med oss är nog att vi alltid har varandra, och jag tror och hoppas att det alltid kommer vara så, för jag behöver dig!

De är tryggt att du finns i mitt liv. För de första har jag ingen annan som jag berättar allt för, för jag vet att du är den enda som har dom rätta svaren. och för de andra så vet jag att du alltid finns där för mig, lika som jag finns där för dig.


Du är helt enkelt sjukt jävla underbar! Och jag älskar dig.

Tre ord kan beskriva hur bra du är:

Always and forever


<3

Och jag kan bara säga, du är bäst. Jag älskar dig med, always and forever beeone!

4 kommentarer: