12 augusti 2010

Galet!

Hade en skitbra kväll igår!
Kring 18 kom brudarna hit, vi åt tårta och jag fick finfina presenter,(tack så mycket :*)
Sen kring 21 drog Jag, Linnea, Maria & Fia in till stan. Jag höll bokstavligt på att kissa på mig så jag sprang ut från bussen till närmaste toalett när vi var inne i stan. Sen när vi ska gå mot bockarna funderar jag var min väska är så jag skriker "MEN VART ÄR PARTYVÄSKAN?!"
Den hade jag glömt på bussen, där låg min plånbok, alltså leg och allt man måste ha för att komma in på bockarna. Men efter några samtal, lite åkning i stan med en busschaufför osv så fick jag tillbaka väskan, haha.

Inne på bockarna var det väldigt kul iaf, kallade en mamma för milf och såg hemskt många tatueringar, haha jag älskar att vara 18 och kunna gå ut. Sen mitt i allt överraskar världens bästa pojkvän mig med att komma dit fast han inte skulle, det var bäst! Sen så Drack jag mest vatten i slutet så jag slapp må SÅ dåligt sen. Kul kväll iaf och tack alla tjejer, de gör vi om! Och speciellt när alla fylllt 18!

Nu --> prommis med Jullan & hunden.
Sen --> chill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar