5 augusti 2010

tröttast.

Tänk, nu är jag 18 år. Det är helt sjukt.
Men jag älskar det! Har varit ut 2 gånger, och det var bäst.
Hade bästa folken med mig och tack för sällskapet allihopa!

Hade även världens bästa födelsedag, min älskling var här hela dagen, min farmor, familj och dom närmaste, det kunde inte bli bättre. Plus att jag fick finaste presenterna, bla en klocka, en gitarr (assnygg och asnice), kuddar, pengar, kläder, presentkort mm.

Sen i tisdags hade jag halkbanan, det var askul och gick skitbra.
Dagen efter det hade jag uppskrivning, och gissa vad? JAG KLARADE DEN.
Så sjukt nöjd och stolt över mig själv och jag kom ett stort steg närmare körkortet alltså.

aja, nu ska jag inte skriva ihjäl mig.
Ska vara lite social med farmor och sen ska jag sova, UTAN min älskling för första gången på jättelänge, men man måste ju vara ifrån varandra ibland med :)

3 kommentarer:

  1. tack själv för igår, grymt! det gör vi om, fast när vi är piggare ;)

    SvaraRadera
  2. Du får det bästa bara för att du är VÄRD det
    <3 <3

    SvaraRadera
  3. Ja absolut Maria :D
    puss Mami!

    SvaraRadera