26 augusti 2010

torsdag.

Glömmer bort bloggen känner jag, men de känns ändå rätt bra. (att jag har annat för mig än dator-sittande)

Tog iaf bilen till hölick igår med b-rudarna. Där var de tänkt att vi skulle leka lekar med 1orna och 2orna. Men dom flesta cp1orna vägrade. Så det vart inte så mycket av med de. Kom iaf hem kring 15. Skönt.
Sen drog jag, Maria, Linnea & Johannes in på bockarna och åt pubmacka osv på kvällen, de var mysigt och roligt. Vi drog hem i bra tid och då sov jag hos älskipälski. Fint.

Idag har de bara varit en jobbig dag som bestått av huvudvärk (till och från), samhälle, kulturhistoria och svenska. Ni hör väl, hemskt alltså. När jag kom hem hade jag fått 600 kr av två söta grannar/släktingar, för jag hade klarat körkortet. Värt!
nu ska jag chilla vidare med datorn i sängen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar