31 augusti 2010

ryggJÄVEL.

Dagen koooort och gott.
Vaknade hos Robin-skolan-stan-sjukgymnast/naprapat-mat med r-hem.

Ja, jag fick sjukt ont i ryggen igår, och de satt i idag med, de kändes som en låsning och gissa vad? Det var det med. Gick till skolsyster och hon sa att jag såg sne ut, sen fixade hon en tid på "ryggraden" nere på stan. Där fick jag massage och sånt, tillslut låstes ryggen upp och det kändes så skönt. Sen sa mannen där "det brukar inte komma tillbaka" så då sa jag "men jag har världens otur så det gör det säkert". Och gissa vad? NU ligger jag här och har nästan ännu ondare, är stel som en pinne och kan inte gå rakt. Jag vill nästan grina för det gör ont, och då är det illa kan jag lova.

Sen kan jag meddela att jag är så JÄVLA TRÖTT på skolan, på människor och på sånt där skit. Vill helst ha ett felfritt liv, men de går inte. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar