25 juli 2010

use somebody

Halliiihallå!
Hade en helt bra kväll igår.
Alla kom typ kl 18, sen åt vi som aldrig förr typ, sjukt gott med grillat.
Kring 21 bestämde vi oss för att åka och se två backar läsk, det var grymt.
Dom är ju alltid så himla bra, och det var ett himla drag och massa dansande :)
Sen åkte vi hem till mig allihopa, alla utom Magnus sov kvar.
& idag kring 12 åkte alla hem så nu är det bara jag Mamsen + djuren hemma.

Har bara chillat hittills och det ska jag fortsätta med, fast jag ska snart ta och plugga lite trafik, man får ju inte glömma bort det bara för man har så mycket annat för sig liksom.
Jag är så himla glad förresten, så puss på livet!

Fast en dålig grej dock är ju att Pappa är någonstans och fiskar, lite längre bort än arjeplog, alltså mer än 90 mil, man får inte tag på han alls för det finns ingen mottagning där, så det är inte så kul, Men jag & mamma klarar oss vi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar