7 juli 2010

Tisdag.

Snabb beskrivning av dagen: Vaknade, klyvde ved, körskolan och gjorde en fas (klarade den somfan), träffade emelie, elina och några fler. Hem, åt snabbt som fan sen motorcykeltur med mami, papi och typ 150 andra motorcykel, helt mysigt och det blev en lång åktur.
Hälsade även på morfar på hemvägen.

Nu sitter jag här och surar lite, fast samtidigt är jag glad.
Lite sur på körskolan som inte verkar lyssna på vad man säger, sa första lektionen, som var i Maj, att jag ville ha körkort så nära 2 aug som möjligt, jag behövde vara klar med faserna ungefär en månad innan, vilket jag är. Halkbanan har jag frågat om men det har varit lugnt, idag när jag frågade om den igen FANNS DET INGEN PLATS FÖRRÄN 11 AUGUSTI. Blir så himla less, verkligen.

Maln imorn iaf med fina vänner, ett helt gäng blir vi.
Hoppas verkligen vädret håller i sig.
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar