30 juli 2010

Fredag

halliiihallå!
Fan vad jag inte uppdaterar, men det blir nog ändring när skolan börjar.
Har iaf varit i sthlm tisdag-onsdag. Det var en galen ditresa, en helt kul kväll på tisdagen och en asbra shoppingdag på onsdagen. Handlade för närmare 2000 men är helt sjukt nöjd, så det skiter man väl i. Sov med bästaste katten (r) ons-tors. Sen igår klev jag upp kl 7 (!) sen drog jag till stan och hade körlektion, efter de drog jag hem och sov några timmar och sen åkte jag tillbaka till stan och hade en till körlektion, det gick helt fint.
Sen på kvällen var jag med bästa Jullan, JIIIHAA, var det!

Ikväll är det hudikkalaset som gäller, är taggad för att se ladyloveless och två backar läsk, så det blir nog fint.
Imorn ska vi först fira Niklas som fyller år idag (grattis) och sen ska vi till en fest på en ö med massa andra härligt folk. Det blir super.

Sen på söndag ska vi fira robin som fyller år, pappa kommer äntligen hem, farmor kommer och sen ska vi ut på natten till måndagen :D:D:D:D:D och sen fyller jag år, hela nästa vecka är planerad också, men det skriver jag någon annan gång. Nu ska jag chila vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar