22 juli 2010

22 juli.

Vilken dag!

Vaknade av att mobilen ringde kl 11, min granne tyckte att jag skulle komma dit och plasta balar, så han hämtade mig hos Robin. det var lite strul osv så vi kom inte igång förrän kl 1 typ, sen var jag hemma kring 16. Då chillade jag lite sen gick jag vidare till min granne och klippte gräset där, medan jag klippte kom min tredje granne och frågade om jag ville tjäna mer pengar och börja klippa gräset hos dom med när dom åkt hem till sthlm, klart jag ville det liksom!

Nu sitter jag bara i soffan och lyssnar på när Mamsen snarkar.
Ska snart börja grilla lite.
Imorn åker pappa till något ställe och fiskar, han kommer hem nästa söndag. Så jag och mamma + djuren blir ensamma, men det fixar vi.

näe, nu ska jag laga mat somsagt, puss!

2 kommentarer:

  1. Tycker att du och mamma kan komma hit och fika inom en snar framtid. :)
    puss!

    SvaraRadera
  2. ja de ska vi :)
    pusss

    SvaraRadera