25 juli 2010

Heaven

baby you're all that i want, nanana

Helt sjukt att robin fyller år om 7 dagar och jag om 8, samtidigt är det så precis att vi fyller sådär nära varandra liksom, snacka om att det kommer bli storfirande. haha.
SNAAAART ÄR JAG 18 helt enkelt.

Och jag kom och tänka på skolan, jag vill inte dit. Gruvar mig nästan.
Jag är så himla less på min klass, den är verkligen helt störd. Finns knappt någon normal där faktiskt. Och det är typ 2 personer som jag verkligen tycker om där, men det kanske ändras om folk har skärpt till sig på sommarlovet, men det tror jag inte.
hejdå

1 kommentar:

  1. jag vill inte heller tillbaka!
    hoppas sista året går fort.
    eller så får vi hoppas på att klassen total vänder och blir bra.. men det lär väl aldrig hända! Vi får göra massa roliga saker på dagarna så det går FORT!

    SvaraRadera