30 juli 2010

tok!

Igår förresten hände värsta saken, hörde världens smäll och hela huset rörde sig fan.*
Åskan slog ner alltså, rakt i internet (och ja vi drar alltid ur internet men det hade inte ens varit mörkt på himlen) så modemet vart helt bränt typ och allt var knas, så vi drog till stan och köpte ett nytt. Men nu funkar bara trådlösa internet, på min eller bärbara, alltså inte båda samtidigt. så det var något strul med nätverkskortet, så mamma ska byta de nu (haha) båda vi funderade hur man skulle göra när vi öppnade datorn, men det fixar sig nog...

Även att jag har haft värsta oturen, slkulle klippa gräset här och till grannen, då finns det ingen bensin varken här eller där, helt illa så jag har inte gjort någon nytta alls typ, förutom att städa rummet.
Nu ser jag att klockan sprungit iväg så nu ska jag dra till duschen :)
pussjao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar