25 maj 2010

This is my life.

Klockan är 23,20. Som vanligt hade jag tänkt att lägga mig i tid, det gick ju sådär kan man säga.
Nu har jag nyss duschat och ska bara varva ner i sängen ett tag med trafikboken.

Dagen har varit ganska jobbig och sådär.
Vaknade upp och kände direkt att jag var lite sjuk, såklart fick jag mer och mer ont i halsen under hela dagen, + världens trötthet. Skolan gick helt okej men blev less på ESV:n men orkar inte skriva allt om det. Efter skolan mötte jag iaf upp min Lilla kusin Kevin (14) och chillade med han. Vi fixade skolavslutningskläder till han och jag handlade lite smågrejs och fixade lite.
Köpte en helt fin tröja på gina faktiskt.

Nu ska jag bestämma vilka kläder jag ska ha imorn.
Och idag har jag och Jullan varit på promenad + att jag har städat rummet.
Duktigt!


Jag & Jullan kommer inte ses förrän på söndag eller måndag, så bilder på oss passar ju inte annat än bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar