13 maj 2010

Billionaire.

Tjatjaaa!
Riskettan idag, lite lärde man sig, men man visste väl att man inte fick köra bil när
man tagit droger och druckit alkohol..
Skönt att ha det överstökat iaf, och 1 steg närmare körtkort.
Sen provade jag byxdressen, som inte var så bra.. köpte den inte, men en del av mig
gillade den, haha.
Drog hem till Sis och Niklas sen, var social med Niklas som också var sjuk, mändie
jobbade. Vi åt från hotchili, JAG BJUSSAAADE och sen drog jag till skolan på trafikteori.
Där snackade vi om säkerthetskontroll.
Sen drog jag tillbaka till Niklas och somnade där och sen vakna jag, duschade och drog
till Bockarna med b-rudarna. Jag & Frida tog bussen hem 20.15, sen spelade vi cs med Jullan
Bizz & Martin. Värt jao.

Yrigt inlägg, men så går det när man är helt yrig.
Nu (tiiidigt, 1.36 på en "helg" liksom) säger jag godnatt så,
GODNATT.

I wanna be a
billionaire so frickin' bad.
Buy all of the things I never had.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar