20 maj 2010

l e s s

Frågan är om man kan bli mer less än vad jag är justnu..
Så sjukt trött på att plugga, på skolan, på folken i skolan, på vänner som gör en besvikna och alllt annat som går sämst.

Och snälla, tänk er för.
Och vissa folk borde verkligen tänka till innan dom säger saker man sagt.
Kanske man ska berätta att man själv satt och höll med och skrev precis lika mycket "skit".
Ganska jobbigt att bli beskylld att ha pratat skit om folk, när man sa saker som störde en bara, och när det inte ens var dumt menat.
Men jag tänker inte göra något åt det, jag står för vad jag sagt och kan ändå inte göra saker ogjort. Inte för jag vill det heller.
Nu återstår det bara att ta reda på vilka som verkligen är ens riktiga vänner.
less på livet.

8 kommentarer:

  1. Du är en BRA vän, du står för dina åsikter och framför allt är ärlig,

    keep up the good work!

    SvaraRadera
  2. Men vilket härligt inlägg! Lika positiv som mig hör jag, (eller negativ kanske man ska säga;) )

    Säg åt skruttis/arna att kamma ansiktet och vänd sedan på klacken och gå.....

    SEEEEN... ler du och ser inte tillbaka på de skruttisarna igen

    SvaraRadera
  3. anonym ;D = :D puss!
    Cecilia! Bra sagt och det ska jag verkligen göra, när ska du skaffa blogg egentligen? ;D
    Linnea: Jag din med <3

    SvaraRadera
  4. agnix, du är bra iaf. de räcker! skit i dom andra!! <3 /tovan

    SvaraRadera