14 maj 2010

Femhundra.

De här är inlägg nummer 500, hur coolt är inte de?

Har sovit så dåligt som man bara kan inatt. Började med att försöka sova kring 3.15.
Kunde aldrig somna, fåglarna kvittrade, jag hade inga öronproppar för dom hade snark-syster.
Jag gick ner och fikade tacos kl 4.15. Sen så låg jag väl vaken till 4.30.
Knappt en timme senare vaknade jag för Pappa klev upp och skulle till jobbet, snackade lite med han, sen somnade jag till lika länge till. ca kl 6-7 väckte amanda mig, då skulle jag lägga mig i min säng för då drog hon på jobbet.
Efter de hörde jag inget, men sen vaknade jag igen?
Det åskade och regnade somfan, min hund är livrädd så var tvungen att va lite vaken med han.
Sen somnade jag tillochfrån och NU HAR JAG GETT UPP!
Less & trött & sjuk,...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar