11 maj 2010

everything'll be alright.

Snor snor snor snor = agnes.
Snorig och kliande hals, aboo!
Ingen skola idag somsagt, sov så länge jag kunde så jag ska bli av med den här skiten. Dock är det svårt att sova när folk smsar och ringer fast dom vet att man är sjuk, liksooom hallå?

Har fikat, duschat och tagit det lugnt hittills. Skrev nyss lite på engelskan men var tvungen att ta en paus, jag är ju så fucking dålig på det ämnet så det är inte klokt. Men ska nog kunna skriva ihop en bokrecension tills på söndag iaf. Nu funderar jag vad jag ska hitta på, ska nog ta en alvedon och vila lite. Sen kanske plugga lite matte, känns som det behövs. Snart kommer Pappa hem med frukt, det blir gööööttt.
Tur att man är yrig känner jag.

Förresten såg jag en byxdress i HM (absolut inte min still med byxdress) som jag tyckte va fin, det var flera månader sen och i katalogen. Sen har jag letat i butik, men har inte hittat den. Men igår visade Maria mig att den kommit ut i butik i Hudik, så min snälla SIS har lagt undan två stycken som jag ska prova imorgon efter riskettan. Hoppas den sitter bra.

Kom på nu att jag ska plugga trafik istället för matte, matten kan jag göra sen.

3 kommentarer:

  1. bara en vecka plus en två tre dagar kvaaar tills vi ska göra uppsala osäkert!

    YEAH

    SvaraRadera
  2. Krya nu agnes! Attans jag som tänkte fråga om du ville gå på riskettan med mig, men den hade jag glömt ;)

    SvaraRadera
  3. FETT ELINA,
    jaha linnea :)

    SvaraRadera