24 maj 2010

stressy.

Det snurrar i min hjärna.
Spontansaker är bra, men stressande.

Bestämde idag att jag drar med Fia att vi DRAR på torsdag.
Vi pallar inte trycket, så vi sticker till sthlm, haha.
Så nu har vi iaf bokat biljetter dit, tyvärr på min systers födelsedag, men det löser sig. Hon är ju bäst hon med.
Så nu är det lite yrigt när jag ska hem, vilket tåg osv, för jag ska ju nämligen till sundsvall på söndag jag och kolla på Joe Labero med familjen. Men det löser sig säääkert :)

Plus att jag har tusen saker att göra i skolan och jag vet inte vad jag ska börja med riktigt.
Har iaf fixat valfria bilden idag, och börjat skrivit lite projektrapport. Sen imorn ska jag ösa på GKO:n och vi ska redigera film somfan efterdet, sen har jag matte och då får jag försöka fatta något. Så det lööööser sig, de gör det alllltid.
Långt och yrigt inlägg, men det är sån jag är.

Bilder på fejjan btw.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar