13 januari 2010

O n s d a g

Världens skönaste dag typ.
Hade matte, och efter 45 min (av 60) fattade jag faktiskt vad vi höll på med.
Helt bra av mig, haha.
Sen var det film, satt där 20 min ungefär, sen fick min grupp sluta för vi hade inget att göra.
Ska filma och redigera nästa vecka.
Så jag och maria gick ner på stan.
Jag handlade en helt fin halsduk för bara 69 kr (ord. 149 kr )

Sen ett linne på gina med en döskaller och fjärilar. (låter fult men det är det inte)
Sen drog vi på jambo och fikade och pluggade faktiskt.
Gjorde en svenskaläxa som ska in imorn,
ett brev till oss själva om 20 år.
Ganska roligt faktiskt.

Sen vart det stan en till sväng och sen hem. Även att vi slutade ca 11.30 men kom hem 15.00
Men det gör absolut inget!

Nu ska jag chilla vidare och sen sova en stund, skönt!
hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar