19 januari 2010

D ö r l i t e

Jag är trött, så trött så jag typ är tröttast i världen.
Känns det som justnu iaf.

Bra dag, men TYVÄRR kunde vi inte filma. För hälften av gruppen var inte där, som vanligt blir det inte av att vi inte filmar, (klart man kan va sjuk) men jobbigt då man själv är där, och det inte går att filma när 2/3 filmare är borta.
Så ingen filmning idag.
Skönt i det stora hela kanske, men väldigt stressigt med det nu.

Och jag dör lite, för nästa vecka ska vi få nytt schema.
Kul att jag kommer gå till ca 16 3 dagar, sen 17.30 en dag.
och 10.30 en dag. Okus att vi kommer åka tidigare bussar än vanligt, känns som man kommer dö. Men det är väl bara att bita ihop. Håller på funderar på hur och när jag ska kunna klämma in simmningen med, men har nog en lösning.

Nu ska jag skriva klart svenskan som jag inte gjort.
sen chilla litegrann, som jag inte kommer kunna göra efter nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar