14 januari 2010

*

Skön dag.
Kom till skolan kring 8.30, sov och chillade till kl 10 då vi började.

hade svenska i 45 min. Sen håltimme i 3 timmar.
Stan och hot chili med mia, sen stan igen.
Upp till skolan, pluggade lite sen hade vi sista lektionen.
Gick ganska bra.
Seg men skön dag.

Nunu ska jag verkligen plugga kulturhistoria.
orkar inte, men ska klara det. Ska kunna det somfan ikväll!
Har jag bestämt.
Justnu lyssnar jag lite på björn rosenström, hahaha.
My man!


En jobbig sak; när man ska byta piercing,men hittar inte piercingarna.
Har letat idag och igår, men hittar dom inte. Mamma köpte en ny idag, men storleken var fel. Pallar inte. Och jag hoppas itne ag typ dammsugit upp eller råkat slängt dom andra, MÅSTE HITTA DOM ALLTSÅ!

Min och marias mat idag, intressant jagvet!


2 kommentarer: